είμαι το σούπερ κορίτσι

χαμένο μέσα στο πλήθος

των αντιηρώων του σουπερμάρκετ


παραμονεύω

στους διαδρόμους με τα εδώδιμα


οι πιο πολλοί πολεμούν σκληρά με τα καρότσια τους

οι πιο δυνατές τα στολίζουν με τα παιδιά τους

πάνε και έρχονται

συνεχώς

αναζητώντας μοναδικές ευκαιρίες για δράση


βάζω βιαστικά χωρίς να με δει κανείς

ένα σουπλίν mistral κάτω απ' τη στολή

μυρίζει τόοοοοσο ωραία


μετά


στο πάρκινγκ

προσπερνώ ένα γυαλιστερό μπατ-μομπίλ

και χάνομαι στο ηλιοβασίλεμα με τα πόδια


σπίτι


είμαι το σούπερ κορίτσι

φυλακισμένο από τον κάκιστο κακό

μέσα σε ένα ευρύχωρο δυάρι


έχω την ιδιότητα να γίνομαι αόρατη όταν δεν πρέπει

και να μην λέω αυτό που σκέφτομαι όταν πρέπει


2:13 π.μ.



5 responses to "Super grrrrl"

  1. ξεναγός νεκρόπολης είπε...

    γες γιου αρ νταρλινγκ!!!...μουτσ

    Pepper Ann είπε...

    έτσι είναι οι βόλτες στο σούπερ μάρκετ.
    και αγάπη θέλω, αγάπη..
    σαν μια βιολέτα μέσα σε σπρέι αποσμητικό..

    Ανώνυμος είπε...

    είμαι και εγω ποιητής αν θες επισκέψου τη σελίδα μου www.sakpoetry.com κι αν θες να επικοινωνήσουμε sakpoetry@hotmail.gr
    sak poetry στο facebook

    ωραία πραγματάκια γράφεις :)

    Ανώνυμος είπε...

    όχι δεν είμαι άλλος ένας sakpoetry.
    Δεν γράφεις ωραία,αλλά μοναδικά,κι οχι "πραγματάκια",μα ξεθεμελιωμένες φράσεις,επιθετικές,λέξεις και γραμματική της λευτεριάς...

    σε φιλώ συντεχνίτισσα!!!

    Ανώνυμος είπε...

    Σ.Ο. σβήσε τον απο πάνω,παραφέρεται...