2:18 π.μ.



1 response to "6"

  1. sminefa είπε...

    ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    Το παρακάτω τραγούδι είναι αφιερωμένο στην Φάμπρικα Υφανέτ. Γραμμένο από καταληψίες, αποτυπώνει το άμεσο καταληψιακό βίωμα. Έχει γραφτεί για μια άλλη κατάληψη , ωστόσο ταιριάζει σε όλες. Μια καλοκαιρινή νότα μέσα στο καταχείμωνο, μια διασκευή του τραγουδιού «Μη μου μιλάς για καλοκαίρια....».

    Δεν φταιω εγώ. Δεν φταις εσύ,
    θα φταιει το κράτος κι οι θεσμοί,
    που θα μας εκκενώσουν μιαν αυγή.
    Το μπλε του μπάτσου μου τη σπάει ,
    το άσπρο κράνος που φοράει
    και οι φίλοι μου στη Νίσυρο έχουν πάει.
    Σε αυτήν την πόλη την τρελή
    που να το είχα φανταστεί
    ότι Ιούνη Θα ήμουν περιφρούρηση.
    Και είναι τόσο ειρωνικό
    που με αγαπάς και σ’ αγαπώ
    μας το θυμίζει η βάρδια και το ρολό.
    Μη μου μιλάς για καλοκαίρια
    για ακρογιαλιές και αστέρια
    πες μου μονάχα πως θα μείνεις μες στη Φάμπρικαααα…..
    στην Φαμπρικάάάάάάάάάαά!

    …τα υπόλοιπα στιχάκια από κοντά.